close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד הפכה איביי לאחד מאתרי הקניות המובילים בישראל?

מערכת שורשו אלול, תשפב02/09/2022

כיום איביי נחשבת לפלטפורמת האונליין המוכרת ביותר בישראל. כמובן שיש פלטפורמות נוספות שנכנסו לשוק, אך ישראלים רבים מעדיפים את המוכר והידוע ובאיביי הם ללא ספק מצאו זאת

צילום: pixabay
כולם מכירים את השם איביי, אתר הקניות האינטרנטי הפופולארי ביותר כיום. את פעילותו הוא החל אי שם בשנת 1995, כאשר האינטרנט עוד היה בחיתוליו. בתקופה הזו אף אחד עוד לא ידע מהן קניות באינטרנט ושכולם יבצעו קניות באונליין ואף אחד גם לא תיאר לעצמו שיקומו עוד המון אתרים בסגנון. לאיביי שם עולמי וכולם משתמשים בפלטפורמה האדירה הזו, מעניין מאוד לדעת איך
הפלטפורמה הזו הפכה להיות אחד האתרים המובילים ביותר בישראל?

התאמת הפלטפורמה עבור ישראלים
אחד המהלכים החשובים ביותר שעשתה איביי היא כניסה לשוק הישראלי, הקמת מרכז איביי בישראל ויצירת הפלטפורמה של איביי בעברית לנוחות המשתמשים. למעשה מדובר בזירת משנה של איביי הפועלת בשפה העברית ויותר חשוב, מוכרת את מוצריה בשקלים.

עד כניסת איביי לישראל, השתמשו הישראלים בפלטפורמה המיועדת לארצות הברית. כל המוצרים וההסברים עליהם היו באנגלית והמכירה התנהלה בדולרים, דבר שהקשה על הישראלים שהיו צריכים לחשב את מחיר ההמרה. ברגע שנכנסה איביי ישראל לתמונה, קלות הרכישה בישראל יצרה שוק גדול ורחב של אנשים שרוכשים באונליין בפלטפורמה בנוחות מרבית.

סוחרים ישראלים באיביי
בנוסף לשוק הקניות שהתרחב, נכנסו לשוק זה גם ישראלים רבים שהחליטו להפוך את איביי למקור ההכנסה העיקרי שלהם. אנשים רבים פתחו חנות שמאפשרת להם למכור מוצרים בארץ ובעולם. זה יצר שוק עצום של אנשים שלא רק קונים אלא גם מוכרים ונהנים מכל מה שלפלטפורמה יש להציע.

הפלטפורמה למעשה חושפת את החנות האינטרנטית שיצרו לעצמם ישראלים רבים לכל מקום בעולם וגם לישראלים עצמם. הגלובאליות הזו פתחה ישראלים רבים לשווקים שהם לא היו חשופים אליהם עד היום והם גילו הזדמנות חסרת תקדים לעסק שמגלגל כספים רבים.

ממשק קניות נוח, זול וסוחף
ישראל נחשבת כיום למדינה שתחום המוצרים והרכישות שבה הוא מהיקרים בעולם. ישראלים רבים הבינו כי באיביי הם יכולים לרכוש מגוון רחב של מוצרים במחירים נמוכים בהרבה מהשוק הישראלי. כל זה כמובן עטוף בממשק משתמש נוח מאוד וסוחף, שהרי ניתן לרכוש את המוצרים השונים במכירה פומבית ולהציע מחיר נמוך או לרכוש במחיר קבוע שגם הוא נמוך מאוד.
השילוב של ממשק נוח מאוד יחד עם מחיר זול ומוצרים איכותיים ברוב המקרים, הפכו את הפלטפורמה לאהובה מאוד על הישראלים כיום.

כיום איביי נחשבת לפלטפורמת האונליין המוכרת ביותר בישראל. כמובן שיש פלטפורמות נוספות שנכנסו לשוק, אך ישראלים רבים מעדיפים את המוכר והידוע ובאיביי הם ללא ספק מצאו זאת. הפלטפורמה הראשונה שישראלים יחפשו עבור קניות ברשת היא ללא ספק איביי ורק לאחר מכן ינסו בפלטפורמות אחרות. מבחינת מחירים אפשר לומר שבאיביי תמצאו מגוון רחב של מוצרים במחירים הנמוכים ביותר שיש וגם מספר מוכרים לאותו מוצר במחירים טובים יותר.
הוסף תגובה
צילום: pixabay
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה